Schreibpartner
Erste Seite | « | 1 ... 160 | 161 | 162 | 163 | 164 ... 287 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Neueste Beiträge zuerst ]
Sophie
Gelöschter Benutzer
Re: Schreibpartner
von Sophie am 15.04.2013 17:45ist mir egal wer passt am besten zu mir ich bin 19 auszubildene und liebe alte runen und kräuterkunde
Cassie
Gelöschter Benutzer
von Cassie am 15.04.2013 17:47Naja meine passen vom Alter nichts so, aber Cassie ist meine gebildete
Sophie
Gelöschter Benutzer
Savera
Gelöschter Benutzer
von Savera am 15.04.2013 19:43Mag vielleicht jemand mit Florence oder Louise schreiben?
von Florence am 15.04.2013 20:00Mir egal eigentlich. Such dir zwei aus.
They say "If you don't swim you'll drown". But what about floating? Just collecting your thoughts, gathering all your strength while observing the people surrounding you, who desperately try to wave their limbs and keep their heads above the water. And later, when you're finally ready, you get out of the fucking river and live your life however you want without listening to stupid sayings.
Cassie
Gelöschter Benutzer
von Florence am 15.04.2013 20:03Okay. Wer fängt an?
They say "If you don't swim you'll drown". But what about floating? Just collecting your thoughts, gathering all your strength while observing the people surrounding you, who desperately try to wave their limbs and keep their heads above the water. And later, when you're finally ready, you get out of the fucking river and live your life however you want without listening to stupid sayings.